Zadání cvičení na pokročilý OpenSCAD
Hodnocení
- Kompletní řešení 1 úlohy (1 bod)
- Úloha nesplňuje zadání (0 bodů)
Možné bodové srážky
- Úloha musí být napsána jako modul (jinak 0 bodů)
- Úloha nereaguje vůbec nebo reaguje nesprávně na parametr (-0,5/(počet parametrů úlohy) bodu)
Úlohy
Arm

/**
* Arm
* rameno napriklad na RC auticko
* @param h vyska ramena
* @param off_set vyosetni horni a spodni casti
* @param thick tloustka ramena
* @param number_holes pocet der nahore a dole
* @param hole_radius polomer der v ramenu
* mezera mezi diramy je jejich radius, to stejne od kraje
* vyska je brana ze stredu der ke stredu der
* off set je pocita opet ze stredu der
* @author Jakub Průša
*/
module arm(
height=60,
offset=-25,
thick=3,
number_holes=2,
hole_radius=3
) {
//insert your code here...
}
Batman
DXF soubor je v balicku s STL.

/**
* Batman
* Vykrajovatku ve tvaru batmana
* @param x celkova delka objektu
* @param y celkova sirka objektu
* @param z celkova vyska objektu
* @param thick tloustka steny
* @author Jakub Průša, Miro Hroncok
*/
module batman(
x=100,
y=60,
z=15,
thick=2
) {
//insert your code here...
}
Disc

/**
* Disc
* Modul parametrického disku k robotovi. Jedná se o kolo s gumovou pneumatikou o kruhovém průřezu.
* @param radius Poloměr disku
* @param height Výška disku
* @param r_hole Poloměr díry uprostřed kola
* @param reduce_offset Odsazení odlehčujících děr od stran kola
* @param reduce_num Počet odlehčujících děr
* @author Marek Žehra
*/
module wheel (
radius=50,
height=10,
r_hole=2,
reduce_offset=5,
reduce_num=5
) {
//insert your code here...
}
Helix

/**
* Helix
* @param d Vzdálenost středů šroubovic měřená na vodorovné rovině
* @param o Poloměr šroubovice měřený na vodorovné rovině
* @param h Výška šroubovice bez podstav
* @param s Stupně rotace na milimetr výšky (znaménko určuje směr otáčení)
* @param db Průměr podstav
* @param hb Výška podstav
* Model byl vyexportován s nastavením $fn=50 a výškové rozlišení je 50 µm
* @author Miro Hrončok
*/
module helix(d=10,o=1,h=50,s=18,db=13,hb=1) {
//insert your code here...
}
Snowman

/**
* Snowman
* @param r Poloměr největší koule
* @param factor Velikost menší koule jako zlomek velikosti koule pod ní (0.7 = 70 %)
* @param overlap Překryv menší koule s koulí pod ní jako zlomek výšky spodní koule (0.2 = 20 %)
* @param balls Počet koulí (pro uznání nutno řešit rekurzí)
* Jde zde pouze o "sněhové" koule, nikoliv o ozdoby na sněhulákovi
* @author Miro Hrončok
*/
module snowman(r=50,factor=0.7,overlap=0.2,balls=3) {
//insert your code here...
}
Whistle

/**
* Whistle
* Modul píšťalky s poutkem o kruhovém průřezu. Průměr poutka se mění dynamicky podle parametru výšky píšťalky.
* @param radius Poloměr dutiny (vnější hrana)
* @param height Výška píšťalky (na výšce je závislý průměr poutka)
* @param r_handle Poloměr poutka (tloušťka poutka)
* @param thickness Síla stěny píšťalky
* @param beak_length Délka "zobáku" u píšťalky měřeno od středu dutiny
* @param beak_thick Šířka "zobáku" u píšťalky (vnitřní díra)
* @param hole_width Šířka díry na horní straně píšťalky
* @author Marek Žehra
*/
module whistle(radius=10,height=20,r_handle=2,thickness=2,beak_length=20,beak_thick=5,hole_width=5) {
//insert your code here...
}
Mask

/**
* Mask
* objekt podobny skrabosce
* @param eye_offset vzdelenost stredu oci
* @param wall tloustka steny
* @param eye_radius dira pro oko
* @param outer_radius vnejsi radius ze stredu oka
* @param nose1 horni polomer nosu
* @param nose2 spodni polomer nosu
* @param nose_length delka nosu
* Horni stred nosu je ve stejne vysce jako stred oci
* @author Jakub Průša
*/
*/
module mask(
eye_offset=40,
wall=2,
eye_radius=15,
outer_radius=30,
nose1=15,
nose2=20,
nose_length=40
){
//insert your code here...
}