Jdi na navigaci předmětu

Zadání cvičení na pokročilý OpenSCAD

Hodnocení

  • Kompletní řešení 1 úlohy (1 bod)
  • Úloha nesplňuje zadání (0 bodů)

Možné bodové srážky

  • Úloha musí být napsána jako modul (jinak 0 bodů)
  • Úloha nereaguje vůbec nebo reaguje nesprávně na parametr (-0,5/(počet parametrů úlohy) bodu)

Úlohy

STL soubory

Arm

arm
/**
 * Arm
 * rameno napriklad na RC auticko
 * @param h vyska ramena
 * @param off_set vyosetni horni a spodni casti
 * @param thick tloustka ramena
 * @param number_holes pocet der nahore a dole
 * @param hole_radius polomer der v ramenu
 * mezera mezi diramy je jejich radius, to stejne od kraje
 * vyska je brana ze stredu der ke stredu der
 * off set je pocita opet ze stredu der
 * @author Jakub Průša
 */

module arm(
	height=60,
	offset=-25,
	thick=3,
	number_holes=2,
	hole_radius=3
) {
  //insert your code here...
}

Batman

DXF soubor je v balicku s STL.

batman
/**
 * Batman
 * Vykrajovatku ve tvaru batmana
 * @param x celkova delka objektu
 * @param y celkova sirka objektu
 * @param z celkova vyska objektu
 * @param thick tloustka steny
 * @author Jakub Průša, Miro Hroncok
 */
module batman(
	x=100,
	y=60,
	z=15,
	thick=2
) {
  //insert your code here...
}

Disc

disc
/**
 * Disc
 * Modul parametrického disku k robotovi. Jedná se o kolo s gumovou pneumatikou o kruhovém průřezu.
 * @param radius Poloměr disku
 * @param height Výška disku
 * @param r_hole Poloměr díry uprostřed kola
 * @param reduce_offset Odsazení odlehčujících děr od stran kola
 * @param reduce_num Počet odlehčujících děr
 * @author Marek Žehra
 */

module wheel (
  radius=50,
  height=10,
  r_hole=2,
  reduce_offset=5,
  reduce_num=5
) {
  //insert your code here...
}

Helix

helix
/**
 * Helix
 * @param d Vzdálenost středů šroubovic měřená na vodorovné rovině
 * @param o Poloměr šroubovice měřený na vodorovné rovině
 * @param h Výška šroubovice bez podstav
 * @param s Stupně rotace na milimetr výšky (znaménko určuje směr otáčení)
 * @param db Průměr podstav
 * @param hb Výška podstav
 * Model byl vyexportován s nastavením $fn=50 a výškové rozlišení je 50 µm
 * @author Miro Hrončok
 */
module helix(d=10,o=1,h=50,s=18,db=13,hb=1) {
  //insert your code here...
}

Snowman

snowman
/**
 * Snowman
 * @param r Poloměr největší koule
 * @param factor Velikost menší koule jako zlomek velikosti koule pod ní (0.7 = 70 %)
 * @param overlap Překryv menší koule s koulí pod ní jako zlomek výšky spodní koule (0.2 = 20 %)
 * @param balls Počet koulí (pro uznání nutno řešit rekurzí)
 * Jde zde pouze o "sněhové" koule, nikoliv o ozdoby na sněhulákovi
 * @author Miro Hrončok
 */
module snowman(r=50,factor=0.7,overlap=0.2,balls=3) {
  //insert your code here...
}

Whistle

whistle
/**
 * Whistle
 * Modul píšťalky s poutkem o kruhovém průřezu. Průměr poutka se mění dynamicky podle parametru výšky píšťalky.
 * @param radius Poloměr dutiny (vnější hrana)
 * @param height Výška píšťalky (na výšce je závislý průměr poutka)
 * @param r_handle Poloměr poutka (tloušťka poutka)
 * @param thickness Síla stěny píšťalky
 * @param beak_length Délka "zobáku" u píšťalky měřeno od středu dutiny
 * @param beak_thick Šířka "zobáku" u píšťalky (vnitřní díra)
 * @param hole_width Šířka díry na horní straně píšťalky
 * @author Marek Žehra
 */

module whistle(radius=10,height=20,r_handle=2,thickness=2,beak_length=20,beak_thick=5,hole_width=5) {
  //insert your code here...
}

Mask

screenshot 2015 10 20 08.31.33
/**
 * Mask
 * objekt podobny skrabosce
 * @param eye_offset vzdelenost stredu oci
 * @param wall tloustka steny
 * @param eye_radius dira pro oko
 * @param outer_radius vnejsi radius ze stredu oka
 * @param nose1 horni polomer nosu
 * @param nose2 spodni polomer nosu
 * @param nose_length delka nosu
 * Horni stred nosu je ve stejne vysce jako stred oci
 * @author Jakub Průša
 */
 */

module mask(
	eye_offset=40,
	wall=2,
	eye_radius=15,
	outer_radius=30,
	nose1=15,
	nose2=20,
	nose_length=40
){
  //insert your code here...
}