3. cvičení
Ukázky hudbny a zvuků, je použití vhodné, nevhodné? Z jakých složek se hry zvuk skládá (BCH, SFX, …)
Domácí priprava:
Projdete si tyto ukázky, u kazdé se zamyslete jaké zvukové prvky jsou správně, či špatně.
Stalin vs. martians
Motorbike
https://youtu.be/1DDHWKXvj8Y?t=114
Ride to Hell: Retribution
Řešení
Řešení: Stalin vs. martians - Řešení
- DX - žadné individuální hlasy vojáků
- MX - ladění tématu?
- MX - hlasitost
- BG - v zasadě žádné
- SFX - stejná fráze při přidání tanků
- SFX - obecně repetitivní
- SFX - chaotické s obtížně definovaným vztahem k akcím hráče
Řešení: Stalin vs. martians - Morotbike
- MX - skokový začátek
- MX - hlasitost
- BG - v zasadě žádné
- BG - ignoruje změnu prostředí
- SFX - v zásadě stejný zvuk "klikání" motorky
- SFX - žádné zvuky pilota
- SFX - tichá smrt
- SFX - nulová pozitivní odezva na dokončení úrovně
Řešení: Ride to Hell: Retribution
- DX - absentují zvuky lidí, včetně těch vražděných
- MX - hlasitost
- BG - v zasadě žádné
- FOL - žádné zvuky avatara (např. při zranění)
- SFX - stejné zvuky pro různé motorky
- SFX - silnice / dřevo / písek - stejný zvuk
- SFX - smyky
- SFX - nulová pozitivní odezva na dokončení úrovně