Jdi na navigaci předmětu

Úvodní stránka

Předmět vede studenty k vytvoření komplexního virtualniho světa. Kurz volně navazuje na základní grafické kurzy (MGA, PGR, BLE, …​) a propojuje znalosti studentů se zaměřením na organizaci práce v týmu a vytvoření komplexní semestralni práce.

Tyto znalosti doplnuje o základ teorie herniho designu, principy psani dialogů a postav s cílem vytvořit funkční a komplexní virtuální svět.

Na předmět lze navázat (či obsolvovat parelelně a sdilet semestráli práci) předmětem MI-PVR(Pauš) s úkolem převést scény a jejich dynamiku do plne virtuálního prostředí vhodného pro VR zařízení (Unity).

Aktuální plán přednášek

Zcela anonymní, zápočet neovlivňující dotazník k předmětu: link

DatumTýdenpondeli, 14:30pondeli, 16:15-17:45, 18:00-19:30Doporučená literatura a zdrojepzn.
20.9.2021LichýPřednáška 1 pdfCvičení 1The Art of Game DesignZadání semestrální práce
27.9.2021Sudý(volno)(volno)
4.10.2021SudýPřednáška 2 pdfCvičení 2The Witcher 3: Wild Hunt **odevzdání: Seznam týmu
11.10.2021LichýPřednáška 3 pdfCvičení 3Star Wars Jedi: Fallen Order, Diablo II, No Man’s Sky, MCKonzultace
18.10.2021SudýPřednáška 4 pdfCvičení 4^Unreal Tournament, Kingdome Come: Deliverence-
25.10.2021LichýPřednáška 4 pdfCvičení 5(před) odevzdání: Statický svět
1.11.2021SudýPřednáška 5 pdf pdfCvičení 6odevzdání: Statický světcase study gamasutraFinální odevzdání statického světa
8.11.2021LichýZvaná přednáškaCvičení 7predodevzdání: Dynamický svět
15.11.2021SudýPřednáška 7 pdfCvičení 8Metaphopiaodevzdání: Dynamický svět
22.11.2021LichýPřednáška 9 pdfCvičení 9Konzultace
29.12.2021SudýPřednáška 10 pdfCvičení 10Konzultace
6.12.2021LichýPřednáška 11 pdfCvičení 11odevzdání: Komplexní svět

(**) Nejen učitelem živ předmět!

Další zajimavé hry pro toto téma:

===Hruby obsah prednasek a cviceni aka sylabus

cisloCviceniPrednaskaObsah
1Zadání semestrální práce Scéna a její reprezentaceScéna a její reprezentaceScéna, graf scény, virtuální světy, navigace ve světě, reprezentace uživatele ve světě
2Finalizace tymu, rozdělení roliInterakce a modality ve virtuální scéněInterakce člověka (avatara) se scénou, světlo, zvuky a další modality
3Základní graficky enginy, svět, objekty, interakceSvět s uživatelem a bez uživateleSamostatně fungující svět a jeho dynamika
4Kontrolní bod (statický svět)Přirozená dynamika světaŘetězec činností NPC ve světě
5Dynamika světa a postav v němPřirozené cykly činnostíDenní doba a denní cyklus ve virtuálním světě
6Kontrolní bod (dynamický svět)Dialogy a scénářeGenerické a negenerické texty, jak je psát.
7Dějové linie, dialogy, NPCVnitřní logika virtuálního světaS pravidly a bez pravidel, konzistentní systém vs. případový, archetypální systém vs. dovednostní
8Komplexní virtuální světNehracske postavy ve virtuálním světěPříběh bezejmenného dělníka č. 378
9Kontrolní bod (NPC, dialogy)Složitější strukturyVirtuální hrady, města jejich logika a dynamika
10Unity ve VR (svět)Dějová linka virtuálního světaNávaznost akci, raiload vs. sandbox
11Unity ve VR (programové koncepty)Virtuální realitaRozdíl mezi světem ve VR s zprostředkovaným jen monitorem
12Prezentace týmových projektůPrezentace týmových projektu-
13RezervaRezerva-