Jdi na navigaci předmětu

10. cvičení

Komplexní svět - rozbor, příklad, ukázka dokumentace

Jednotlivé akce dynamického světa se nyní sestaví do vytváření komplexního, propojeného světa.

Cyklické aktivity

Každá postava u které to dává smysl by měla být schopna reagovat na hráče - napřiklad minimalistickým jednovětým "Sleduji tě!" pro všechny dozorce.

Jednotlivé akce a dynamiku je třeba napojit na sebe volnou dialogů a možností.

Dokumentace 3. fáze

Dialogy jendoduché

jednoduché dialogy postav když na ně hráč klikne. Postavy se otoči k hráči a zobraz=i se jiejich odpověd:

2

8

Dialogy komplexní

Komplexní dialog s bossem věznů. Hráč jej může vyprovokovat ke rvačce, po které je přesunut do kanceláře ředitele, který mu vynadá a uloží trest.

3

4

Přechod mezi scénami

Formou dialogu je implementován přechod mezi jednotlivými scénami:

5

Ukoly a předměty

Hrači je nabídnuta informace o útěku vyměnou za cigarety (ukryté ve věznici), za ně dostane tip na vězně, který vyměni cennost za mapu věznice. Cennosti hráč nalezne v kanceláři ředitele.

9

10

11

12

jendoduchy inventář umožní hráči přenášet věci.

Shrnutí

  • Click response reakce postav podle toho zda jsou vezen, nebo dozorce
  • Komplexní dialoxový system s věznem-bossem
  • Inventář
  • Řetězec úkolů