10. cvičení
Komplexní svět - rozbor, příklad, ukázka dokumentace
Jednotlivé akce dynamického světa se nyní sestaví do vytváření komplexního, propojeného světa.
Cyklické aktivity
Každá postava u které to dává smysl by měla být schopna reagovat na hráče - napřiklad minimalistickým jednovětým "Sleduji tě!" pro všechny dozorce.
Jednotlivé akce a dynamiku je třeba napojit na sebe volnou dialogů a možností.
Dokumentace 3. fáze
Dialogy jendoduché
jednoduché dialogy postav když na ně hráč klikne. Postavy se otoči k hráči a zobraz=i se jiejich odpověd:
Dialogy komplexní
Komplexní dialog s bossem věznů. Hráč jej může vyprovokovat ke rvačce, po které je přesunut do kanceláře ředitele, který mu vynadá a uloží trest.
Přechod mezi scénami
Formou dialogu je implementován přechod mezi jednotlivými scénami:
Ukoly a předměty
Hrači je nabídnuta informace o útěku vyměnou za cigarety (ukryté ve věznici), za ně dostane tip na vězně, který vyměni cennost za mapu věznice. Cennosti hráč nalezne v kanceláři ředitele.
jendoduchy inventář umožní hráči přenášet věci.
Shrnutí
- Click response reakce postav podle toho zda jsou vezen, nebo dozorce
- Komplexní dialoxový system s věznem-bossem
- Inventář
- Řetězec úkolů