BI-PGA Programování grafických aplikací
Jdi na navigaci předmětu

Stereo

Stereometrické renderování

  • Vytvořte plug-in do Blenderu renderující libovolný model pro vícepohledovou 3D auto-stereoskopickou obrazovku (tj. render + hloubková mapa)

Úkolem je tedy krom samotěho renderu obrazu záoven vyrenderovat i příslušnou hloubkovou mapu. Děte si pozor na zaokrouhlování a limitná hodnoty.

Bonusových 10b lze získat za render animací.

Inspirace:


Stereometrické renderování 2

  • Vytvořte plug-in do Blenderu renderující libovolný model pro vícepohledovou 3D auto-stereoskopickou obrazovku (tj. render + hloubková mapa)

Ukolem je tedy krom samotného renderu obrazu zároveň vyrenderovat i příslušnou hloubkovou mapu. Dejte si pozor na zaokrouhlování a limitní hodnoty.

Krom samotného vyrenderovaného obrazu a jeho hloubky umí autostereoskopická obrazovka zpracovat i dva dotatečné kanály - a to sice zobrazit objekty, které jsou zakryté. V dalším kanále je tedy pro tento případ třeba vyrenderovat objekty, které jsou za prvními objekty plus jejich hloubku.